12 januari.

Hade världens bästa torsdag förra veckan. Det var nämligen min och min älsklings 1-årsdag! Jag kom hem till honom efter skolan, han lät mig sova 2 timmar typ och väckte mig lagom till maten han hade lagat var färdig ♥ Hur underbart är inte det?
På kvällen tände jag några ljus i badrummet och fixade ett varmt skumbad till oss och efter det kollade vi på en film. Så himla mysigt :) En sådan kväll i repris, tack! Hihi. Som nyförälskade.

Ett år med mycket kärlek, och vi är lika kära fortfarande. Bråk är att räkna med, och också vardagliga problem, men vi har klarat oss igenom allt och det ska vi fortsätta göra! ♥

Jag älskar dig Alin ♥

/ Alins älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback