Koffeinkick?

Jag är död! Totalt slutkörd. Inte sovit en blund i natt. Inte förrens Alin drog till jobbet runt 6 kunde jag äntligen somna. Men det går dock inte att jämföra med en god natts sömn. Efter det körde jag hem till mammi och där väntade slavgöra... HAHA. Har lagt stenplattor till uteplatsen, 50x50, tunga som en elefant... typ. Sen till Willys och handla, hem, packa in, fixa krubb.
 
Tänk vad skönt att kunna ta en kopp kaffe nu för lite ny energi? En koffeinkick. Dessvärre... biter inte koffein på mig. Har aldrig gjort kommer aldrig göra. Tror jag blev immun i mammas mage eller något sånt. Jag blir heller aldrig beroende av det. Ända sen jag flytta till mamma har jag hällt i mig flera koppar kaffe om dagen (förutom den perioden jag hade extrem magkatarr (väntar fortfarande på tiden från VC, 1,5 år nu..) för då vågade jag inte) men kände ändå aldrig något abstinent efter kaffe. Men jag är glad över det! Efter jag blev av med mitt chokladberoende svor jag att aldrg bli beroende av något igen! Om inte träning, hehe. Dock inte tränat på snart 3 månader men...
 
Nu ska jag ner och ta mig en kopp iaf, det är ju gott!
 
/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

ja kaffe e faktiskt gott, har börjat dricka det nu... hihi ! snart ses vi på Parres avskedsfest hemma hos mig !! :D:D:D

2012-08-06 @ 18:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback