"Vi hoppas på dig!"

Hade individuella samtal idag. Något som jag alltid tycker är lika jobbigt. Eller tyckte. För nuförtiden vet jag exakt vad de ska säga! "Sanne du är trevlig och social... MEN du måste visa framfötterna, måste ta för dig mer, måste visa dig ner...." Jag vet det är mitt stora problem, men jag förstår inte riktigt varför det skulle hindra mig för att utvecklas? Okej det är svårt för lärarna att bedöma mig, men jag gör ju ändå mina filmningar och redovisningar. Iaf. Det är inte direkt något som stör mig längre. Istället fokuserar jag mig på det positiva. Och det betyder mycket för mig när någon "hoppas på mig" och det är skönt att höra. Och man blir ju lite pep på att bara köra på :D

Men nu ska jag unna mig lite fritid tror jag. Ändå kört ett pass i gymmet och känner mig smått "sleden".

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback