1500 kronor fattigare.

Vilken fin dag! Okej det började med att jag försov mig och jag övervägde att komma aningen försent. Men jag hoppade över frullen och körde istället i tid till skolan. Lektionerna var relativt lätta. Speciellt Ivans. Älskar hans lektioner! Han berättar massa jävelskap han gjorde som ung och vi får nästan alltid sluta tidigare.

Efter skolan körde jag för att shoppa, yey! Och shoppa ska ni veta att jag gjorde. Två übersköna stickade tröjor, en svart som är bra att ha i skolan och en vit som ser lite extra mysig ut även om de är likadana. Även skjorta som satt riktigt snygg följde också med mig hem. Dagens köp var ändå en helt ny vinterjacka! Åh jag älskar den! Mysig och med huva. Det saknade jag med min andra vinterjacka. Alltid kallt om huvudet. Brr. Det slipper jag denna vinter :) Påsarna blev tunga så jag drog till systemet och köpte två flaskor vin, en till mig och mamma som vi ska ha på lördag när vi ska ha myskväll, och en till bara mig. Sen också två flaskor xider, bara för att typ... Blir ju fest hos Marielle nästa fredag och med dem kanske man behöver bedöva sitt sinne för att orka med ;) HAHA. Skämt åt sido, de är härliga typer!

Vad mer ville jag nämna? Jo, min hund har blivit kidnappad :'( Av Malin. Buhu. Shiva har börjat löpa och eftersom vi inte vill ha en massa bråk mellan pågarna bestämde vi oss för att lämna bort Ozz för några veckor. Min bebis... Jag som planerat att stanna hos honom hela helgen! Men nu är det som det är och det får jag leva med :) Möjligen att jag får hälsa på honom på fredag en snabbis och även på lördag :)

Nej, nu måste jag faktiskt råplugga!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

jag har också köpt ny jacka på bikbok!! : D vart köpte du din?

2011-09-02 @ 19:51:52
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: okänd

Det är väl inte bra med en lärare som inte tar lektioner på allvar. Ni får ju inte ut allt då.. det är ju inte gratis att plugga

2011-09-02 @ 20:34:25
Postat av: sanne

Om nu måhända att "okänd" läser detta så är det så att jag läser teckenspråk, och min lärare är döv. Så genom att han berättar om sitt liv lär vi oss språket! Så ligger det faktiskt till :)

2011-09-02 @ 21:27:36
URL: http://sanneandersson.blogg.se/
Postat av: Ida

hahaha-... min e också grön..:P hahaha ja det e nog samma!! jag älskar den:D

2011-09-03 @ 11:06:03
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej fina du! :) Var gärna med och tävla om en personlig almanacka hos mig!

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-personlig-almanacka.html#comment



Ursäktar om du inte vill ha såna här kommentarer. <3

2011-09-03 @ 22:35:14
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback