WIHOOO!

Min pojkvän tycker jag skriver för mycket negativt i min blogg, ofta om mig själv (förstår inte vad han yrar om ^^) så här kommer något trevligt!

Igår hade vi en riktigt mysig kväll i Hästveda. Gick ner till Alexandra och Andreea en stund och det slutade med att Andreea blev sminkad av make-up artist Alexandra och co make-up artist Sanne. Resultatet blev väl ganska bra med tanke på att Andreea är 8-år, inte de lättaste att sminka. Dock måste jag erkänna att hon var 100 gånger bättre än vad jag var när min syster sminkade mig! HAHA, tider det! Får lägga up en bild senare på resultatet.

Sen blev jag hämtade av Alin, så vi gick upp, fixade lite glass och satte igång en film. Hade jättemysigt med tända ljus och mjukis... tills han somnade... och blev sur när jag väckte honom ^^ Han var inte riktigt vid medvetnandet kan jag säga! HAHA! Yrade något :)

Nej måste nog gå och kolla tvätten eftersom Alin delar reklam. Pusspuss!

/ sanne andersson.

Ps. Ja, jag mår faktiskt bättre nu :) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback