Slående helg!

HAHA, skrattar verkligen åt titeln! Lite internt.

Men iaf. Har haft en väldigt intressant helg och gjort saker jag inte visste att jag kunde. T.ex. baka lussebullar. Helt själv, btw! Trodde verkligen att det skulle gå åt helvete, men det gjorde det inte! Så nästa helg får det nog bli en satts till, det eller släta bullar. Då blir mamma glad iaf! Hihi.

Innan jag kom hade älsklingen och hans bror Adrian fixa i lägenheten med adventsljusstakar, städat, hängt upp julgardiner och varit riktigt duktiga. Så mysigt var där, men jag var helt ensam... Blev förbannad. Stannar där. HAHA.

På söndagen gjorde jag lussebullar och chokladbollar (cencuerar min egen blogg). Mellan lussebullarna och chokladbollarna (ännu en gång cencur) hann jag bli arg igen. Stannar där också. Allt löste sig.

Igår stannade Alin hemma för att det var hans födelsedag... Hmm... Men när jag kom hem dukade vi (läs jag) fram bullar och bollar, läsk och öl. Så satt vi 5, alltså jag, Alin, Adrian, Adrian och Alexandra där till halv 1 på natten och snackade om allt möjligt. Hade riktigt mysigt, men var otroligt svårt att gå upp imorse! Speciellt min sötis som hade fått i sig en öl för mycket kanske och alldelses för få timmars sömn!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback