Ut i det fria.

Ska snart dra ner till Lerjevallen (ni kommer få läsa det namnet många gånger, bara så ni vet. Ska impricip bo där i sommar). Fundrade först ta en ruda runt sjön, men det blir istället direkt ner till bryggan och sen tillbaka. Mammas mat ligger som en klump i magen och vill inte ge med sig. Ändå åt jag bara en liten potatis och en halv kotlett typ... Måste vara mammas bonnakakor som är en riktiga boven i dramat! Vilket är konstigt, jag tycker inte om kakor och nu kan jag inte sluta äta det... Jaja. Ska försöka hindra mig nästa gång. Men liksom. Kaffe och kaka, det är som potatis och sås eller glögg och pepparkakor! Det hör ihop.

Nej, nu ska jag förbereda mig för 1 ½ timmes promenixande. Puss på er!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback