Slit hit och slit dit.

Fy fan vilken dag!! Först skola. Svenska med Esbjörn som dödar mig. Slutprov i svenska. Gick bra. Tror jag. Efter det tvingade han oss läsa oss tråkiga noveller. Örk. Efter väldigt plågsam lektion slängde jag i mig en baguette och sen började jag jobba 12.30. Kom ihåg det mesta från sist, och det börjar sätta sig nu med allt. Kan göra lite fler saker samtidigt. Men i slutet av passet dog jag. Min hjärna slutade fungera och mina händer samarbetade inte. Men jag förklarade för de andra och det va okej. De hjälpte mig :) Sista var ju bara städning och det klarar ju vilken idiot som helst. Efter det räknade vi pengarna vi tjänat ihop under dagen. 19.30satte jag mig i bilen och körde hem. Måste erkänna att jag körde så fort jag förmådde :P Inga 70 km/h där inte. Ville bara hem. Och hem kom jag. Och där väntade Jasse som tröttade ut mig med sina oändliga frågor. Och sen ville hon leka... Ville hem till henne, verkligen. Men det var riktigt skönt att gömma sig på rummet en timme innan hon la sig. Puh. Ingen energi kvar. Nu ska jag nanna. Natti!

/ sanne andersson. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback