Nostalgi - Crizi.


Bilder säger mer än tusen ord, sägs det. Denna bilden behöver bara ett: Crazy! ^^

Crizi, eller Christina som hon heter är nog den tokigaste människan jag känt. En stockholmare som flyttar ner till Skåne och vi blir klasskamrater, fast hon är två år äldre än mig. Nikuu, som också är stockholmare blev direkt vän med Crizi. Jag kom in i bilden lite senare. När jag kom på att jag inte passade in i snobbarnas värld. Men när vi väl började umgås trivdes jag som fisken i vatten, trots att vi är otroligt olika. De var vi alla tre, Nikuu, Crizi och jag. Det var Crizi som presentrade Zoombie-filmer för mig. Vilket jag fortfarande INTE tycker om. HAHA. Men Minns en kväll hos Nikuu. Vi hade "Zoombie-movie-night" tillsammans med Van och Viktor. Iaf. Den kvällen resulterade i bilden ovan, och massa andra bilder och videoklipp (som jag tyvärr inte har kvar).

Sen får vi inte glömma festerna i Ängelholm! Kommer ihåg en speciell fest. Eller rättare sagt vad som hände efter festen. Crizi och jag skulle ta bussen hem. Asså... Skulle skriva om resan hem. Men det lät inte roligt, vilket det faktiskt var. Vi var smått fulla, tappade mobiler, blev tvingade att sitta längst fram i bussen.... Men antar allt är roligare när man är lite lullig ^^

Idag bor Crizi i Stockholm igen och vi har helt tappat kontakten. Vet inte hur det blev så, det bara blev antar jag. Men denna bild får mig ändå att tänka tillbaka till alla roliga stunder vi hade. Will never forget :)

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback