Micropaus.

Tar en micropaus från pluggandet. Håller på med världens onödigaste läxa! Men känner man Inge rätt så blir det något slags prov på det, så bäst att göra det noggrannt. Iavns läxa jobbar jag fortfarande på. 7 minuter har jag fått ihop, av 10. Så det är så gott som klar. Ska bara filma också... Får se hur det går. Men det tar jag på söndag. Nämligen så att jag ska jobba imorgon. Från 10-16. Rullar på nu :) Inte för att jag vill spendera min lördag i ett svettigt kök med stanken av hamburgare, pommes och korv, men om det leder till ett sommarjobb så får jag stå ut, right? Förhoppningvis blir det några timmar nästa vecka också, så snart är jag helt inne i jobbet. Ska bara lära mig kassapparaten liiite mer. Ett måste. Annars går det som en dans.

Asså... det är ganska fint ute. Ska man ut en runda?

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback