It's Friday.

Denna dagen har väl varit great tycker jag. Morgonen inledes med en föreläsning. På teckenspråk. Och jag såg ingenting! Tur det fanns tolkar, men problemet var ju att varje gång föreläsaren drog till med ett skämt började alla skratta innan tolkarna hade hunnit översätta, så jag satt där som en fån och fatta inget. Så ja. Det sög. Slutade med att jag slutade lyssna. Bara lite halvhjärtat iaf.

Efter det så hade vi ledsagning med tvåorna i stan. Åh, det var så satans kul! Haha, kanske lite överdrivet. Men att blunda och till hundra procent lita på den som leder en, shit. Vi skulle gå in på Cervera, där finns massa ömtåligt, och jag var "blind". Trodde jag skulle slå ner allt! Så nervös jag var. Haha. Men skoj faktiskt. På ett sånt där konstigt sätt.

När skoldagen körde jag till Hässleholm. Älskling och jag satt och njöt av det... halvfina vädret. Men det var okej faktiskt. Och jag blev slängd på marken, men bara för jag bad om det, haha ^^ Lite som när pappa slog ner mammas ansikte i bordet, bara för hon imprincip bad om det.

Och på tal om mamma så har vi haft en riktigt mysig kväll!! Kan inte minnas sist vi satt och tittade på en film tillsammans med godis och hundarna i soffan. Händer inte så ofta längre. Jag har blivit busy busy. HAHA. Iaf, så tittade vi på Convicted med Hilary Swank. Riktigt bra, älskar filmer som e verklighetesbaserade. Är ju mer trovärdigt och man får rysningar.

Ja, finns väl inget att klaga på denna dag, right? :)

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback