Återuppleva barndomen.

Igår tvättade jag faktiskt min bil! Det behövdes. Den var så smutsig att jag fick tvätta den två gånger. Och den är fortfarande inte helt ren på höger sida såg jag idag. Fuck. Men ändå! Duktigt tycker jag. Ska försöka hålla den lite renare i fortsättningen, haha.

Efter den fantastiska biltvätten åkte jag till Hästveda. Träffade älskling, åt glass och återupplevde barndomen på något dagis där. Haha. Gungande och snurrade på en sån där sak som gör att man snurrar runt, runt, runt. Somliga växer aldrig upp, jag är en av dem :D

Efter det spelade han pingis med sin kompis och jag tittade på tillsammans med hans tjej. Måste sett ganska roligt ut hur våra huvud gick fram och tillbaka, fram och tillbaka :P HAHA!

Ja ni. Det är trevligt att återuppleva barndomen faktiskt. Man borde göra det oftare!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback