A richmans world.

Känns som jag kastar ut pengar just nu! Panik, haha! Idag: en grill till bilen. Körde ju på ett stackars rådjur för några veckor sen :/ 668 kronor där. Sen beställde jag från Nelly, 358. "Men jag behövde ju faktiskt det där!" försöker jag intala mig. Och jag måste köpa ett par shorts! Även om jag har beställt från Hm. Men behöver ju ett par som är lite längre och som inte är i jeans. Och sen måste Kjell ha 1500, fast jag knappt äter hemma längre ^^ haha, jo det gör jag, men inte lika ofta. Behöver sommarskor också! Shiiit.

Förstår inte hur andra studenter överlever! Hade jag inte haft pappas pengar hade jag aldrig klarat mig. Iofs... hade jag inte haft de pengarna hade jag aldrig tagit körkort och aldrig köpt bil, så då hade jag sparat 2000 kr i månaden. Damn, det är dyrt med bil! O andra sidan... hade jag inte haft bil hade jag fått hyra en lägenhet för 3000 i månaden plus köpa all mat. Så har det nog ganska bra ändå faktiskt. Och snart får man väl sina skattepengar :D 6000 kronor! Yey!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback