Upp, upp och iväg!

Nu är det inte många minuter innan jag sätter mig i min fullt fungerande bil (tackar Peter för det) för avfärd mot Halmstad. Men innan dess ska jag göra några stopp. Första stoppet blir skolan och andra stoppet blir Klippan. Därifrån tar jag buss till Ängelholm och där får jag skjuss av C resten av vägen. I Ängelholm möter jag även upp Hanna och Maja. Kommer blir grymt kul att hälsa på Ann! Vi har inte träffas sen vi åt tårtbuffén i Kristianstad (något jag aldrig gör om, jag tycker inte ens om tårta! ^^) Vad som kommer hända där uppe är fortfarande ett mysterium. Kanske utgång, kanske hemmakväll. Det beror på hur alla känner för det.

Jaha... Jag tror allt är packat och att jag är helt klar. Jag har ju packat så många väskor i mitt liv så jag börjar bli proffs på det där. Tandborste! Jag har glömt tandborste! Se, kommer alltid på det tillslut ;) Vi hörs!

/ sanne andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback