Stockholm - dag 4, Falun dag 1.

Dag 4 var väskan packad och inne i bussen. Vi hade vårt sista studuiebesök. Jag på SDR, Svergie Dövas Riksförbund. När besöket var slut for vi mot Falun. Någon middag blev det inte denna dagen, utan jag levde på drick yoghurt, kakor och godis. Nyttigt värre. Haha. Snön låg vit när vi kom fram, och det var inte lite heller! Vi fick släpa våra väskar genom snön, precis som det inte var jobbigt som det var. I Falun bodde vi i stugor, som lämnade jobbiga ljud ifrån sig. Jag var inne i en annan stuga och när jag kom tillbaka till mig egen var de andra tjejerna helt uppskrämda. Sa att det var någon som banskade i skåpet och började göra upp historier att någon stängt in någon där. Jag frågade om de hade knackat på skåpet och de tittade skrämt på mig och vägrade att göra det. Så jag gick fram, knackade och lyssnade. Sen skrattade jag och tittade på tjejerna, det är ju bara vattenberedaren. Så töntigt... ^^ Jaja, sen kunde alla sova, nästan alla iaf. Själv sov jag som en stock.

Mer hände faktisk inte dag 4.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback