Nostalgi - Ängelholm

I fredags åkte jag bussen mellan Klippan och Ängelholm och jag råkar ha många minnen från just den bussresan.

Bland annat alla fester i Ängelholm med Nikuu, Crizi, Viktor, Van, Markus, Lilleman... Ja hela gänget. Helt sjukt kul vi hade! 16 år, spriten flödade och alla var helt galna ^^ Ibland skulle jag vilja resa tillbaka till den tiden. Inga bekymmer i världen! En gång, när Crizi och jag skulle åka hem från Ängelholm mitt i natten. Vi var tvungna att åka till Helsingborg först, och Crizi glömde sin mobil på bussen! Tur så var bussen kvar så vi kunde hämta den. Och när vi satte oss på bussen till Klippan bad busschaffören oss att sätta oss längst fram, i fall vi skulle må illa. HAHA. Så pinsamt ^^

Ett annat minne är David. Jag hoppade av bussen. Han satt på parkbänken (som jag såg i fredags!) med Eddie och väntade på mig. Och vi gick en runda i skogen. Och vi tittade på film hos honom. En Beck-film minns jag. Och Malin var jättesur för jag kom hem så sent! Haha! 

Sen om jag minns jättelång tillbaka. När jag var mellan 6-9, när jag bodde i Ängelholm. Träffade Anna, hatade henne, sen älskade henne. Vi var som systrar. Idag pratar jag inte med henne. Vi har vuxit ifrån varandra. Jag simmade då. Mycket. Och dansade. Och bröt nyckelbenet två gånger på 2 månader. Jag fick min första "pojkvän", Sebastian. Vi var tillsammans i hela 2 veckor! 2 veckor kändes som en evighet då... Och jag och Robban gick på bio varannan fredag, eller lördag. Alltid. Och jag gick på Noaks Ark med Nina.

Jag föddes i Ängelholm, och den staden kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. I sommar ska jag på en nostalgirunda där faktiskt. <3 Ängelholm!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Annton

Jag vågar nog inte kolla på bilderna tagna här hos mig.. =)) Men tack själv för en trevlig dag/kväll/morgon! <3 Earth Hour deltog jag också med tända ljus och sånt! ;D Och Ängelholm - Även jag föddes där! High-Five! :D

2011-03-28 @ 10:12:22
URL: http://hai-ann.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback