Lev i nuet?

Det där med att leva i nuet funka inte så jättebra för mig just nu. Har så himla mycket att se framemot och jag har nästan inget roligt här i nuet. Självklart finns det saker som jag uppskattar mer än något annat, men jag vill hemifrån! Jag vill ut och träffa mina underbara vänner som jag saknar så sjuukt mycket! Det som ligger närmst är Halmstad. Åker upp med Hanna och antagligen Maja också. Upp till fina Ann :) Och Cicci kommer vara där! Henne som man inte har sett på över ett halvår. Alltså kommer det bli en riktig tjejhelg med mycket, mycket prat! Vi borde gå ut och göra Halmstad osäkert faktiskt! :D

Nästa sak jag längtar till är Marielles födelsedag. 20 år ffs! Först blir det förfest i Åstorp och sen ska man dra vidare ut i Helsingborg. Kommer bli galet! Hela klassen är bjuden + några gamla klasskamrater till mig. Kommer säkert bli kalas ;)

Fast det jag längtar mest till är självklart Hamburg. Vad som kommer hända där har jag ingen aning om, men det blir vad man gör det till, right? Bara att slippa skolan är ju underbart i sig. Och sällskapet är fantastiskt! Kan bara bli toppen! ;D


Jag och Cicci i Göteborg för ett år sen. Sakna!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback