Fortfarande vinter.

Våren dröjer nog ett tag till innan den verkligen är här. Men jag har inte suttit inne och surat för det. Nej jag har faktiskt varit ute och gått. En timmes promenad var precis vad jag behövde! Gick först ner till Immelnsjön. Slaskigt hela vägen upp dit och sjön är täckt med is. När man ser det känns det som evigheter till sommaren... Uf. Efter det var jag på väg hem, men där vägen delades kände jag att jag ville mer. Så istället för gå höger gick jag vänster. Jag hade inte gått där på kanske två år så ett tag trodde jag att jag var vilse, men det var jag inte. Jag har ju världens bästa lokalsinne - NOT. Men det är inte så lätt att gå vilse här. Kan ju alltid gå tillbaka.


Undra om det bara är jag som längtar till sommaren... HAHA! :)

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback