Falun - dag 2.

Vaknade upp i ett vit, väldigt vit Falun. Inte på världens bästa humör. Hade lite hemlängtan och såg verkligen inte framemot bussresan hem.

Iaf. Studiebesöket, sista, var på Svt - Dövas Tv. Inte jätteintressant, men vi träffade en kändis! Inte för jag tror ni vet vem det är men om ni någon gång sett Teckenlådan som små, han som spelar hunden, Busan, han träffade vi. Tappade hackan när man började teckna. Jag var helt nollad! Mest troligt för jag var så himla trött och inte orkade anstränga mig, men ändå helt impad.

När besöket var avslutat var det nästan raka vägen hem mot Skåne. Så jäklans skönt. Satt desstuom längst bak i bussen, så jag hade gott om plats att ligga på. Tyvärr kan jag inte sova på bussar, eller något annat som rör sig. Men fick ändå vila lite.

I Önnestad satte jag mig i bilen och det första jag gör är... Att ha sönder spaken till vindrutetorkarna. Om det är någon som lyckas med det så är det ju jag. Dock va det syrran som hade sönder den först. Jag bara fullföljde det kan man säga :P Jälva skit iaf. Nu går vindrutetorkarna och går inte att stänga av och jag får inte köra den. Bara till bussen. Måste ju till skolan, så klart :)

Ja ni. Det var min vecka i Stockholm och Falun. Haft en massa skoj som ni säkert förstår. Längtar redan till nästa resan, men då blir det i Göteborg! :D

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback