...

Ska egentligen inte klaga. Vi har nästan aldrig läxor och vi har oftast god tid på oss att göra de. Men med min självdisiplin får jag sitta med ett helt berg med läxor, bara några timmar innan allt ska vara klart och inövat i skallen. Smått panikslagen? Jo visst! Smått. Att jag sen dessutom ska vara så komplicerad väljer jag att använda engelska källor, vilket innebär att jag inte bara kan skriva av hela skiten, utan måste översätta allt i skallen först... Och sen göra ett fucking power point på detta... Jag som hatar att göra power pionts! Bra jobbat Sanne!
Okej, förutom det ska jag lära mig 40 ord och synonymer till dessa. Plus hitta på meningar. Greeeeat...

Imorgon, när allt är klart, så jag fira med något. Vet inte vad, men något litet. Kanske lägga mig i ett solarium, bara för det är skönt. Sen hem och springa benen av mig och därefter ställa mig i en kall dusch. Låter som en ganska bra plan va? Lite egen-tid. De behöver vi alla! Nu längtar jag lite till morgondagen faktiskt :) Iiih!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback