Dryg vecka.

Förstår ni vilken dryg vecka jag har haft? Öööörk! Hade sönder spaken till vindrutetorkarna på bilen i fredags, vilket betyder att torkarbladet går förfullt och jag kan inte använda spolarna, vilket i sin tur betyder att jag inte får köra bilen, och detta betyder att jag måste ta bussen till skolan. Och detta ogillar jag en hela massa mycket. Förutom detta så är skolan bara allmänt tråkig just nu. Men så är det väl, även de roligaste utbildningarna kan bli dryga. Jag får kämpa på och inte tappa glöden.

Imorgon ska jag in i TU2:an och jag är lite nervös. Vet inte vad lärarna ser i mig som tycker jag behöver det. Jag känner mig så jäkla kass just nu och vill verkligen inte. Men vi får se hur det blir imorgon, kanske går bra ändå. Hoppas 2:orna är snälla och tecknar lungt. Haha.

Imorgon kommer Peter och fixar min bil, så förhoppningsvis kan han fixa den snabbt så jag kan använda den igen :) I betalning så får han god mat. Billig arbetskraft kallas det va? HAHA! Och inte ens jag som lagar maten :P Jajaja, jag får allt serverat på silverfat, jag vet.

Kom nyss på att jag är ensam hemma och att jag måste gå ut med hundarna. Ut. I det kalla vädret. Hoppas det inte snöar. Fan om det gör. Jag dör. Jaja. Önska mig lycka till typ, haha.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: madde , peters flickvän

Hej sanne!

Hörde av mor din att du hade blogg, hoppas det inte gör något om jag läser den!



Ses imon!



Kram

2011-03-17 @ 21:58:56
URL: http://madelenbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback