Trevlig midsommar!

Midsommar 2011 spenderade jag med några av världens finaste personer i Landskrona. Det var också en liten avskedsfest för älskade Jasmine och Pernilla. Jag hoppas ni överlever Indien för jag vill ha hem er igen!

Det kändes som en väldigt idyllisk midsommar. Vi träade nya trevliga människor, spelade kubb, åt typisk midsommar mat och nubbarna och snapsvisorna gick i ett. Verkligen i ett. Blev lite mycket för en viss person ^^ HAHA. Själv var man nykter. Ganska skönt ändå.

Kameran var faktiskt passiv för en gångs skull. Not a single picture, men hoppas J & P hinner ladda upp en och annan bild innnan de far iväg :)

Tack för en trevlig midsommar!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Taaaaack själv för att du kom och förgyllde min midsommar! Jag älskar dig Sanne och jag ska göra mitt bästa för att få hem oss hela och (inte) rena hehe ;) PUSS! <3

2011-06-25 @ 21:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback