Du gamla du fria!

Har ni firat Sveriges nationaldag räck upp handen. Inte du heller va? Haha. Nej, känns varken viktigt eller kul att fira den här dagen. Istället har jag hängt över försenade läxor. Alltid lika trevligt... Men nu är det inprincip avklarat :)

Så vi har haft långledigt. Så jäklans gött har det varit! Och hur har jag spenderat min långledighet? Inte så svårt att gissa. Med älsk vid både Finjasjön och Lursjön. Även i Hässleholm och i hembygdsparken som finns där. Och i Kristianstad faktiskt, på Biljardkompaniet. Vi har verkligen haft några underbara dagar tillsammans <3

Sen har jag varit nere i Immelsjön med mamma, Ozz och Shiva. De hundarna älskar att bada! Och så roligt att andra människor stannar och tittar på dem hur de simmar efter sin pinne. Idag var det till och med en tysk man som började kasta till dem. Självklart blev att smått förälskad i Ozzy, vem blir inte liksom? Shiva är lite svårare för hon gillar inte nya människor, speciellt inte män :/ Men gick ganska bra ändå.

Nu åskar och blixtrar det ute, vilket betyder att Ozzy vill vara i mitt rum för en gångs skull :) Mysigt. Saknar verkligen honom :/ Ser honom knappt nu förtiden. Antingen är jag i skolan eller med Alin. Och snart är det jobb som snor mig ifrån honom. Tur att han har mattematte :)

Nej, imorgon är det skola igen :/ Dags att sova!

/ sanne andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback