3 saker ni (kanske) inte visst om mig.

Ska snart köra till Klippan för att passa min underbara systerdotter. Men tiden går långsamt så tänkte jag kunde skriva ett kort inlägg ^^ Om vad? Jo, 3 saker ni (kanske) inte visste om mig. Haha.

1. Jag gifte mig när jag var 3 år. Jajemen! Med min granne Christian, tror jag han heter. Jag var superduper kär i honom. HAHA. Finns ett foto på oss, jag har en vit lång tröja och en lila krona mamma hade virkat till Malin. Christian hade en svart t-shirt med han utomjordingen Alf, byxor och hängslen. Han var mycket, mycket längre än mig. Jag nådde inte ens upp till hans axlar. Men tycker ändå vi var ett väldigt sött par, HAHA!

2. Min bror var min största förebild när jag var liten. Det han gjorde, gjorde jag. Satt mycket hellre med honom och byggde lego eller duplo än lekte med dockor. Och när han hoppade från vår våningsäng, då gjorde jag det också. Vilket resulterade i att jag har ett ärr på min haka och ett jack i käkbenet. Fint. 

3. Jag var rädd för min syster när jag var liten ^^ HAHA. Låter jättetöntigt idag, för Malin var verkligen en jättebra storasyster. Men ibland blev hon väldigt arg, hotade mig och min bror med en kniv ;) Malin påstår att det var en smörkniv, jag påstår att det var en riktig kniv. Vet inte om jag och min livliga fantasi har hittat på det eller om Malin har glömt en annan gång hon hotade oss med en riktig kniv. Vem vet? :) Vilket fall som helst är hon min bästa vän idag och jag hade inte kunnat leva utan henne <3

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback