Uppenbarelse.

Fick en liten uppenbaraste innan ikväll. Jag har varit alldeles för negativ på sistonde. Vilket jag har haft all rätt i världen till att ha, men nu tänkte jag, i punktform, ta upp lite positiva saker.

  • Jag har några av världens finaste vänner, både gamla och nya, de jag träffar ofta och de jag inte träffar alls. Jag tänker mycket på er, och en gång min vän - alltid min vän.
  • Jag har världens bästa mamma. Hon ställer alltid upp för mig och hon skulle hoppa från en bro för min skull.
  • Jag har den underbaraste hunden som vandrar på denna jord. Innan idag när jag inte alls mådde bra satte han sig brevid mig och tittade in i mina ögon, precis som han kände min smärta. Han gör mig till väldens lyckligaste matte!
  • Jag älskar min skola och allt som har med den att göra. Det är inte alltid lätt, men med allt det roliga är det svåra snabbt glömt. Jag åker alltid till skolan med ett leende på läpparna. Hur många känner så för att gå till sin skola/jobb?
  • Tillsist måste jag nämna den bästa storasyrran som finns! Jag är otroligt stolt över allt du åstadkommit och jag har alltid roligt tillsammans med dig!

Ni gör mitt liv värdigt att leva! All kärlek till Er! <3

/ sanne andersson.


Kommentarer
Postat av: Sis <3

Naaaaw! Du är oxå bäst! Love youuuuu!

2011-01-18 @ 09:43:59
Postat av: Ida

LOVE!!

2011-01-18 @ 12:28:36
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback