Torra skämt.

Ni som känner mig vet att jag är ett big fan of.... Torra skämt! Idag fick jag ett megatorrt skämt.

Ni vet dem där mobilskitsförsäljarna som man till varje pris försöker undvika? Ganska tråkiga människor, eller hur? Meeeen inte han jag stötte på idag.

-Du tjejen!
-Jaaaaa? (med något irriterad röst)
- Du vet... *pekar på skylten* (har han glömt vem han jobbar för, liksom?)
-Vi har ingen teckning.
-(nästan skriker) Ska jag rita en till dig?!
-Vaaah? (tittar konstigt)

Killen viftar på händern och i samma sekund inser jag vad han sagt och börjar småflina. Hur många människor hade på allvar tyckt att det skämtet var roligt? Men... det är ju så dåligt att det blir bra liksom!

Avslutar med att jag tycker det är bra att iaf några tycker om torra skämt. Lättroade människor roar svårroade människor, aight?

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback