Talman.

Familjen Gunnarsson alltså. En regel gäller. Den som skriker högst får ordet. Resultat: Alla skriker, ingen lyssnar. Stackars Sanne får ont i öronen. Ozzy börjar skälla. Slutsats: När familjen Gunnarsson träffas bör man ta med ett par hörselkopor eller öronproppar.

Igår fyllde Kjell år, därför har vi gäster idag. Peter, Johan, Johanna, Madde och Maddes mamma. Jag rymde till mitt rum för lite lugn och ro, men det slutade med att bröderna Gunnarsson med far gick upp och satte sig vid datorn, vilket innebär att det är högljudt här uppe. Bäst jag går ner till damerna där ner. Om jag ska får en lugn stund så lär det ju vara där. Jag avgår.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback