Sur som citron.

Gaaad. Mamma var riktigt pissed off på mig när jag kom hem idag. Lånade Johans bil för at ta mig till skolan och jag trodde Kjell hade frågat om det var okej men ikke. Iaf, jag ringde Johan för jag visste inte hur man ställde in sätet, och då berättar han för mig att jag inte kan köra bilen för försäkringen gäller bara från 25 år. Tillslut fick jag ändå köra den och sa det till mamma att det var okej. Hon sa att jag inte borde men jag sa att jag måste till skolan. Lugnar henne med att lova att ringa när jag kommer fram till skolan. Men eftersom jag var försenad och inte kunde hitta parkering (surt) blev jag stressad för att ta mig till lektionen, så jag glömde. Kom på det klockan 2 och ringde mamma. Och hon lät skitsur. Och när jag kom hem pratade hon inte med mig. Hon var iofs mer sur på Kjell som lånat ut bilen till mig, indirekt från Johan. Jaja, nu är vi iaf sams. Ingen kan väl vara sur på Sanne allt för länge? ;D

Annars var skolan bra. Alltid bra :) Men kunde ju eliminerat en viss person. Hell yeah :/

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback