Prooooov?!

Alltid lika trevligt med oförbereda prov eller hur? Hade det idag och det gick ju skiiiiiitdåligt. Jaja, tillslut fick jag till det på något jävla sätt men mina två hjärnceller ville verkligen inte samarbeta idag. Efter det blev det teori och sen filmning. Man blir ju alltid lika glad när man ska filma, NOT. Efter det var dagen slut, men helt grymt tråkig fredag.

ÅHHH! Så grymt sugen på att ut och festa. Asså så där stenhårt som jag inte har gjort på tusen år. Med shots och hela racet. Men måste vänta på att min cp-bil ska bli klar. England skulle ju skicka en reservdel men hade tydligen skickat fel så nu måste jag vänta ännu längre. SUG MIN... Ja. Ja.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: J

JAG MEEED!!!!!



Vi kör fest snart..



Biljäveln måste bli klar snart!! det är en order! ;)

puss

2011-01-29 @ 19:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback