Oklaga.

Slänger väl in ett inlägg så här på kvällskvisten. Jag ska försöka att inte klaga allt för mycket. Men bara för att klargöra en sak: Vårdcentralen suger röv!

Dagen har ju varit lika underbar som en sommardag annars :) Hängt med underbara klassisar, kränkt en härlig hamburgare från Max (vilket jag tydligen inte tål längre! Mitt hjärta slog som fan och min tunga för ont efter allt salt :s Men det var ju god iaf!), köpt en finfin väska och en ännu finare ring! Nene, jag klagar inte alls :) Jag är väldigt nöjd med denna dag. Fick ju till och med lite sovmorgon för Kjell inte skulle till jobbet! Härligt!

Nej men detta blev ju ett riktigt trevligt inlägg tycker jag! Det skålar vi för! Eller, ni. Kanske. Jag dricker inte. Jaja, jag är nykterist nu! Ja, så är det ha magkatarr eller vad det nu är jag har. Ingen sprit, ingen kaffe, ingen fet mat, inte ens godis (har fortfarande min lilla ask med tuttifrutti, dag 4 nu). Nej, skål va det! Botten upp!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback