Myspys.

Vilken fantastiskt mysig dag jag har haft idag! Börja med att jag vakna halv 10 för att inse att jag kan stanna kvar i sängen och morna mig riktigt länge! Klockan 11 var jag uppe, satte mig vid köksbordet med mammas goda karrérätt med klyftpotatis. Ja, jag hoppade över frukosten, kändes inte lönt. Efter det tog jag den gamla gubben och gick ut i den ganska fantastiska vädret. På vår lilla resa träffade vi på en jakthund! Men ingen jägare i närheten. Konstigt... En snäll liten flicka var det iaf och de nosade lite söt på varandra. Sen mötte vi ännu en hund, kopplad och den tyckte inte Ozzy om... Nej, Ozz gillar inte hundar som skäller på honom. i fortsatte vår lilla resa och det var ganska dött nere i byn. Upp mot skogen igen stötte vi på en ettrig liten bison frise. Usch, finns inget jobbigare ljud än när en liten hund skäller... Jaja, sen var vi hemma! En väldigt mysig runda hade vi iaf, jag och den gamla gubben!

Sen dess har jag bara kopplat loss framför datorn och framför tvn. Dock varit smått nyttig och slängt in en maskin tvätt. Garderoben ekade.

Snart ska familjen Gunnarsson, Malmgren, Andersson äta god potatisgratäng, fjärilskotlett med rödvinssås. Är det bara jag som dreglar? Åh, dessutom har jag börjat kunna äta igen, så jag är så lycklig en matglad tjej kan vara! Göttmos.

/ sanne andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback