My Hunny.

Jag hatar att ha mina vänner långt ifrån mig. Att inte kunna träffas när vi vill, det är ren och skär smärta. Just nu finns det en person som jag saknar lite extra mycket, för vi träffas bara en gång i halvåret och det är min Nikuu. Jag har en alldeles särskilt band till Nikuu. Vi är lite som psykolog och klient. Är det något vi måste få ut går vi till varandra. Kan nog ärligt säga att Nikuu är den person jag litar mest på. Inget illa menat åt någon annan, men vi är väldigt nära varandra när det gäller persoliga hemligheter. Vi har hjälpt varandra väldigt mycket och har alltid ställt upp, alltid lyssnat.

I sommar ska jag åka upp till henne i Stockholm. Vi ska shoppa, äta och festa! Och prata så klart :) Om saker vi inte berättar för någon annan ;) Nej, jag bara skoja.

/ sanne andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback