Klagomuren.

Får jag lov att klaga lite? Självklart jag får det! Det är min blogg!

Har inte haft en bra. Eller. Den har inte varit dålig. Det gör inget att jag var tvugen att åka in med Kjell till stan för att sedan ta bussen till Önnestad och vara där en halvtimme för tidigt. Det gör inget att lektionerna var grymt jobbiga och det gör inget att jag fick sitta och vänta i en halvtimme på Kjell. Men jag har så jäääävlar ont i magen... Min magkatarr har ännu en gång brutit sig ur och plågar min kropp. Antagligen värre än någonsin, för all min matlust är gone. Köpte ett drick yourgurt till lunch och varje gång jag skulle svälja kändes det som jag skulle spy. Bara att tänka på det nu får mig att må illa. Därför köpte jag magmedicin för 225 spänn. Jag vet at den funkar mot smärtan, hopps bara den funkar för illamåendet också, vilken den ska göra. Är jag inte bättre om tre dagar blir det att åka plingplongtaxi till plåsterhuset. HAHA. Nej, inget att skratta åt. Men det blir sjukhuset om jag fortfarande har ont om tre dagar. Måste börja ta min kropp på allvar...

Ja... Jag hoppas jag får min bil snart. Palla få skjuss. Palla ta buss. Palla gå upp tidigt på morgonen :P Nej men nu har jag väl klagat tillräckligt, ellooor?

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

värst vad du klagar hjärtat! ;)

2011-01-13 @ 22:38:40
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback