Iiii want Candy.

Eller inte! :) Rätt skoj idag. Skulle handla en sak till mamma i affären och som i alla affärer går man ju förbi godiset. Väldigt svårt att undvika, ni vet själva. Stod där en halv sekund och undrade om jag skulle ta med något men jag hade absolut inget sötsug what so ever. Snacka om en vana att stanna och kolla vilket godis man ska ha. Men eftersom jag nästan äcklades av godiset gick jag därifrån, tomhänt. Köpte dock en liten ask tuttifrutti igårmorse men har nog ätit 6 stycken sen dess. Vanligvis hade man ju krängt en sån på en halvtimme liksom. Sitter med asken framför mig nu och undrar om jag vill ha. Som sagt, den där vanan av att man alltid vill ha godis finns fortfarande kvar, men inte suget efter det. Konstigt. Hoppas jag fortfarande inte vill ha godis när jag mår bra igen.

Ha! På tal om det. Ringde till vårdcentralen och de sa att jag var tvungen att köra inom för att lista mig och för att boka tid, samtidigt. Samtidigt. Ja, så kommer jag dit, klockan 12 kanske. Ber om blanketten och säger att jag vill boka tid samtidigt. Men NEEEEJ det kan man inte. Det kan man bara göra mellan klockan 2 och 4! Vad fan är det för sjuka regler? Idiotregler för idioter. Förstår inte varför jag inte reagerade utan bara tackade och gick. Kanske för jag inte pallar med något som har med sjukvården att göra. De går inte att prata med, de kommer bara med sina korkade regler... Usch. Imorgon ska jag iaf boka tid. Hos idioterna.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback