Heyho!

Trodde nästan det skulle bli en sån där skitdag idag också, när Volvon inte startade. Men det visade sig att det var fler som inte skulle till skolan idag, så det känns inte som jag inte kommer missa något speciellt. Istället tog jag bort sminket och sov till klockan halv 1. Härligt, faktiskt. Efter det blev det en runda för mig själv, få lite nytt syre i kroppen. Väl hemma bjöd mamma på nybakat bröd, GOTT! Med lite ost och mjölk till, finns det något bättre? Ja... men ändå! Nu ska jag hoppa in i duschen, liksom pricken över i:et på denna härliga onsdagen! Hoppas dock jag kommer till skolan imorgon. Ingen lust att vara hemma mer. Allt bra som händer, händer i skolan, speciellt nu.


Skulle laddat upp denna häromdagen, men gick inte. Sen upptäckte jag att det var fel format, så det är ändrat och här kommer den sötaste bilden ever på mig och min hunny. Puss till henne <3

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback