Godis? Nej tack.

Ingen aning om vad som har hänt, men jag har inte varit sugen på godis sen jag fick min magkatarr. Först trodde jag att det berodde på att jag hade magkatarr för tillfället, men nu är den borta och jag vill fortfarande inte ha godis. Förstår ni hur skönt det känns?! Att slippa sånt skit. Jag mår ju inte bra av det. Det är inte bra för mig, och nu vill jag inte ha det. Helt perfekt. Istället vill jag ha en massa nyttigheter. Förutom frukt så är jag helt galen i sparris! Helt sjukt, jag tyckte inte om sparris för ett år sen, nu vill jag knappt ha något annat.

Dessutom har jag börjat gå ut lite på dagarna. Inget springade nu, det går ju inte. Men så skönt det är att vara ute i frisk luft, ren luft. Och den gamla gubben mår ju inte dåligt av det, ja, Ozzy alltså. Jättebra för oss båda. Vad ska jag säga, 2011 börjar bra! Nu ska ut till mamma och Kjell och hjälpa flisa lite. Bra träning för armar, ben och rygg btw! Träningsvärk, kom och ta mig!

/ sanne andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback