God kväll!

Har precis krängt en bakad potatis ala hemmagjord. Men en sak stör mig. Förr krängde jag lätt en hel potatis med massa, massa fyllning. Idag var jag mätt efter halva. Och den var inte ens stor. Dock tvingade jag i mig resten vilket resulterat i att jag har ont i magen. Inte "magkatarr-ont" utan helt enkelt "jag är proppmätt-ont". Förutom att jag knappt kan äta så kan jag inte dricka läsk, inte kaffe och om jag har tur kan jag få i mig 3-4 bitar godis. Eller tur, det är ju ganska bra faktiskt. Vill ju bli av med sockerberoendet. Men ibland, speciellt på fredagar och lördagar vill man ju ändå kränga liksom.

Nej nu ska jag lägga mig ner en stund och gräma mig i att jag åt för mycket. Jag är iaf glad att jag inte haft magkatarrsanfall på en vecka :) Tumme upp för det!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback