Gå & dö eller nått.

Känns som hela livet är emot mig just nu. Inget går som jag vill. Fick världens magkatarr anfall så i stället för att köra till skolan kröp jag ner i sängen och åmade mig i smärtor. Tillslut somnade jag och drömde helsnurriga drömmar. Vaknade lagom till nästa lektion så trots smärta (dock bättre) åkte jag till skolan. Väl i skolan är det iofs bra. Blir alltid lika glad när jag ser dem. Dessutom slutade vi två så jag hade bara lektion i lite mer än en timme.

Körde inom verkstaden nu ikväll. Toppen är på plats med dem får inte in någon värme i bilen! Vad fan, jag trodde verklogen jag skulle få min bil idag :( Nämligen så at jag såg min bil på väg från skolan och då stod den utanför verkstaden och det tog jag såklart som ett tecken på att den var klar. Nej, nu får jag istället vänta ännu mer. Vi får iaf hoppas de får igång värmen snart, så jag får tillbaka min bil.

Nu har jag ont i magen igen, men måste göra min läxa. Åh. Vill bara krypa ner i sängen och aldrig gå upp igen. I sängen är allt bra... Nej läxa var det.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback