Flashback.

I väntan på att tvätten ska bli klar tänkte jag ta upp lite flashbacks, i bildformat.


Två hjärtan som betyder mest i hela världen för mig. De är de finaste!

Fotodag med min käraste Nikuu. Fick några riktigt vackra bilder den dagen!

Gamla hederliga "fältet" med Ozz. Det var länge sen nu.

Baby J's 1 årsdag! Numera är hon en stor flicka som tycker hon är bäst ;) Helt rätt!

Midsommar. Tärnö. Parre. Brasan. Timmar. Kärlek!

En bäbis Fräsis. Då var han så rädd så rädd. Idag är han en kaxig jävel! :)

Bakisdag men min gulleplutt! Vadå? Man behöver inte vara bakis för att ha en bakisdag :)

Svårt att tro att jag tog denna bilden med mobil. Med ett fönster emellan. Iaf. Det var sommar. Jag satt inne på mitt kontor. Det var varmt. Jag ville ut. Bli aldrig kontorsråttor!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback