Crazy? Jo men tack!

Det har spårat ut totalt, eller jag har det. Tydligen. Nu kallar Hanna mig crazy. Komplimang? Jomen visst! Alltid trevligt. Hade jag kunnat förklara allt hade jag gjort det, men det går ju inte. You have to be there, liksom. Jag vet inte om jag har gjort ett bra intryck på vår nya lärare eller om hon bara tycker jag är rent från vettet, men skrattade gjorde hon iaf, lika så alla andra i klassen. Jag ska självklart inte ta åt mig hela äran för jag var inte den enda som höllt på ^^ Men kan säga att många sexskämt och förklaringar till detta kom på tal. Vår nya lärare är iaf grym, hon körde stenhårt på det hon med! Amen Gud va kul vi hade idag! :D Aldrig en tråkig stund i skolan, typ.

Amen, en fin bild på Hanna hade passat in här! Från Tivoli i Köpenhamn.


- Like, I'm THIS cool!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback