Busunge!

Även idag bestämde jag mig för att ta en promenad. När jag gick hemifrån var alla hundarna ute så jag sa till dem att stanna och sen gick jag. Tänkte inte mer på det. Gick kanske 10 minuter och kom ut på stora vägen. Där står några får så jag hejar på dem och de tittar lite underligt tycker jag. När jag går vidare hör jag hur det klickar bakom mig, helt säkert på att det är "fårens" hund tittar jag bak, i förväntan att se en svartvit hund. Men neeeej, jag ser en brun hund! Det visar sig att Shiva, mammas hund, sprungit efter mig! Busunge! Så istället för att gå min runda på ca 30 min blev det till att vända om. Så var det med den rundan. Haha.


En söt busunge är det förstås :)

/ sanne andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback