Bildbomb.

Bildbond från ingenting, liksom. Bara för att, för jag är en "bara-för-att"-person.


Jag har världens häftigste blomma. Papegojblomma. Och imprincip omöjlig förr mig att döda! :D

Blomman står i världens häftigaste kruka som verkligen inte passar i mitt rum :D

Min tärnbukett och en almanacka som stödjer någon dövförening.

Ännu en bild på buketten. Alltid kul med lite minnessaker.

Världens hemskaste färg, den e så hemsk att den blir grym! Hanna godkände den, mamma gjorde det inte! HAHA. Litar förstås mest på Hanna, nagellackets drottning! :D

The End

/ sanne andersson.


Kommentarer
Postat av: Ida

den var ju fin!! färgen asså..;)

2011-01-15 @ 17:45:22
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback