Achivments.

Kan klappa mig själv på axlen idag tycker jag. Egentligen skulle jag upp i tid idag, ca 8. Men eftersom jag inte somnade förrens 4 lät jag mig själv sova till halv 11. Då jag väl kom upp njöt jag av en nyttig frukost. Hembakad kavring och te. Mums. Efter det tog jag min gamla gubbe för en sväng ute i den vita skogen. Tyvärr tog vägen slut och jag fick vända om efter en kvart. Dock ganska lagom eftersom Ozz inte orkar så mycket längre. Inte för han någonsin skulle erkänna det, men jag ser på honom att han inte har samma kraft. Min bebis. Snart 8 år. Usch.

Och jag har nästan precis blivit klar med storstädning av mitt rum. Behövdes. Snart ska man packa ner alla juldekorationer och måste erkänna att jag längtar lite. Vill att julen ska vara över nu. Jag vill ha vår, sol och blommor. Jaja. Nu ska jag ner och njuta av en semla och kaffe.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback