The storm.

Fy fan, kan väl alla hålla med om. Sicken storm ute! Och jag sitter fast här hemma. Nämligen ett träd som blockerar vägen så jag kommer inte så långt. Jag klagar inte direkt. Ville ju slippa individuellt arbete. Fick ett sött sms från Hanna: ...."Plus, vad är individuellt arbete utan dig..." Haha, sant. Hanna, jag och YYYYOOGIN!

Tydligen har många sovit dåligt inatt. Men inte jag. Sovit som en stock. Däremot har jag drömt mardrömmar. Inte hemska egentligen. Så här när ljuset sökt sig in i sovrummet sitter jag och skratta åt det. Självklart minns jag inte direkt. Någon om diamanter och zoombieskelett som ville ha dem. Vetefan vad jag får allt ifrån :P

Jaja, trevlig alla stormars dag!!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback