Smärtsam kärlek.

Det stod slint i skallen på några av mina kära klasskamrater idag ^^ Hanna sa att hon ville slå mig i huvudet med laptopen och gav mig en sån där läskig blick som bara hon kan ge. Nathalie ville rita på någon. Hanna ställde upp som frivillig om hon fick slå henne. Det blev inget. När vi gick ut ville Josefine bränna någon med sin cigarett! HAHAHA. Dessutom var Julia glad ena sekunden och sur som en citron nästa. Och som pricken övet i:et var alla mikrofonkåta. Vi ska på seriöst allvar framföra den på teckenspråk. Gryyymt :D Vad vore denna utbildning utan dessa underbara människor! Även om de imprincip hotar en ^^ Och imorgon ska jag dricka YOGGI och då kommer nog jag bli lika knäpp som de var idag. Hoppas på det iaf. Dessvärre ska vi ha yoga imorgon och då måse man vara seriös. Vi får se hur det går med det ^^

Vill avsluta detta inlägg med: ^^

/ sanne andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback