Niotusenniohundraåttio.

Det är siffran på hur mycket det kostade att fixa min älskade skitbil! 9980 spänn! Men jag är lycklig, världens lyckligaste. Men det kändes PI konstigt att köra den idag! Tjiiises! Så liiiiiten ratt och växelspakarna så små rörelser och kopplingen som är superlätt! Till skillnad från Volvon till traktor! Kommer ta en dag eller två för att få till den där sköna känslan igen. Ni vet när man bara slappar framför ratten. Men den kommer så småning om.

Den första riktiga turen kommer ta mig så långt som till Landskrona! Yupp. Jag ska ge mig på att hitta till fina Ida. Hon ska ha en middagsbjudning där. Tre rätters. Något jag fasar en aning över... Jag kan inte ens äta en "en rättare". HAHA. Men jag får kämpa! Och de andra får vänta på mig i guess. När Ida lagar mat, då vet man att man får gooood mat! Man vill äta att som läggs upp på tallriken.

Nej, sängen väntar och... ett liten <3 på hela dagen.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback