20-års firande.

I fredag firade vi underbara Jasmine. Hon bjöd på en fantastisk middag. Förrätt laxröra på toast, varmrätt fläskfile, ris och en jättegod mangosås. Till efterrätt blev det hemmagjord citronfromage ala Jasse ;) Till det blev det tranbärsdrink, perfekt för mig som inte kan dricka läsk. Fanns ju bara lite i. God var den iaf! Sen blev det musik och... ful-dansen. HAHAHA. Dog lite. Efter det drog vi ut på stan. Men kändes som man lika gärna kunde varit i Mjönäs. Nästan.

Okej, lite folk fanns där. Träffade två danska killar på Utposten och jag förstod noll. Shit. Jasse fick agera tolk ^^ Såg även några jag kände men hälsade inte, mycket för jag inte trodde de skulle känna igen mig. Skitsamma, har ju inte sett på 1 ½ år. Vilket fall som helst hade jag och mina töser riktigt trevligt!

Jaha. Natten blev kort faktiskt. Var nog hemma hos Jasse halv 4. Dagen efter begav vi oss till Grafiti och åt baguett med thaikyckling. Mumma eller vad? Sen hem till syster och Daniel. Busade lite med lilla Jasmine som vanligt. Hade kittelkrig som vanligt. Pussades som vanligt. Min ängel <3

På kvällen åt vi tacos tillsammans Emma och Jim. De drack. Jag var nykter. Slutar aldrig bra. Smått tjatiga är dem ^^ Men jag är van. Levt med Malin och Daniel i 4 år typ. Så jag har lärt mig stänga öronen. Jag ser det som en fördel för framtiden! HAHAHA.

Ja, sen var det roliga slut och jag körde hem. Till en glad mamma och tre glada hundar. Och en Kjell. Och några skrikiga katter. Härliga, härliga tralleboda :)

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu förstår jag verkligen INTE vad du pratar om!! blink,blink

2011-02-14 @ 16:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback