10:a.

Denna helg får ju helt klart en 10:a! Började med en god middag hos Ida. Nej, förresten. Det började med två galna tösabitar med en stooooor låda som vi knappt fick in i min lilla bil! Seriöst vi fick trycka in den i framsätet! Haha! Sen for vi till Maxi för att fixa lite. Återkommer till det. SEN vatt det middag hos Ida! Åh, hon hade lyckats fixa ihop värsta menyn! Förrätt potatis och purjolökssoppa, varmrätt hasselbakspotatis och ryggbiff och efterrätt världens godaste limemousse med citronkräm! Gud jag dreglar nu! Satans gott. Nu återkommer jag till Maxi. Flickorna hade nämligen kommit på värsta födelsedagspresenten till vår kockajävlen. Därav den stora lådan. På Maxi köpte vi Cola, bindor, mattidning, chips och ostbågar. Men. Det fanns mer i lådan visade det sig nnär Ida väl började öppna. Asså vi pratar galenskaper! Parfym, lotion, massageolja/glidmedel, tamponger, random tidningar, kondomer ect. Längst ner låg den huvudsakliga presenten, en jättefin kockbok :) Tror hon blev massamycket glad! :D

Lördagen spenderades med Malin, Daniel och min favorit, Lilla J. Oops. Jag ljög tidigare. Helgen började inte alls med galna töser! Den började faktiskt med J! Hon hade väldigt bråttom fram till mig och tecknade, på teckenspråk, "älskar dig". Åh mitt hjärta smälte!!! Och hon kom ihåg allt jag lärde henne. Så duktig hon är, mitt gullegryn!

Ja, det har varit en helg med massa, massa mys! Idag har jag bara slappat framför tv. Full house och Grease, nostalgi eller vadå? HAHA. Underbart, man blir så lycklig! Nehe. Tackar för mig.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida Petterson

Tack så himla mycket! :D Tack för ni kom :D Var supertrevligt..<3

2011-02-07 @ 11:41:59
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback