Smiiiile!

Fick väldiga uppmuntringar från mitt senaste inlägg, så hur toppar jag det? Vet inte riktigt än. Kanske det kommer framöver. Men uppmuntrande inlägg ska jag fortsätta med! Älskar att göra folk glada :)

Idag var det en viss Samira som gjorde min dag. Fick ett sms från henne om att alla dagens lektioner var inställda, woho! Istället mös jag och min älskling... busade kanske är mer korrekt. Ibland vill jag bara busa, kittlas och brottats. Som jag sa till mamma idag; Jag är ett barn med ansvarskänsla! HAHA.

Flashback! Jag är familjens minsting (var, jag är längre än bigsis ;)), så jag var alltid svagast och alltid den som syskonen gav sig på. Malin brottade alltid ner mig och hotade med en spottlorska över mig! Discusting! En gång så spottade hon faktiskt på mig och för första gången svor jag framför mamma. Något i stil med h***. Exakt så, faktiskt. Härliga minnen...

Times up!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback