Shobydobidomdo.

Sitter med min vitaminkicksdrink som sägs hjälpa mig sova. Och få bättre hår och naglar. Får uppdatera om det hjälper. Ha. Slutar snurra i huvudet iaf när jag tar den, så tumme upp. Men som sagt, får bli en uppdatering om en månad eller så. Fortfarande testing testing.

Lite tråkigt att det blir så få inlägg i bloggen. Den känns inte så viktig längre. Känns som ett väldigt falsk sätt att berätta vad som händer i mitt liv. Hade varit roligt att faktiskt träffas in real life! Nej. Får nog boka lite shopping nån dag men nån.

Ja, för att pengarna rullar in för min del :) Skönt för denna sommaren har jag hunnit spendera en del faktiskt. Tänk att denna månaden får jag in sammanlagt 29000 *host* (skrytmåns). Csnpengar 12000, lön 11000 och skattepengar 6000. Men det mesta hamna direkt till att köpa nya fonder. Har sålt en del. Men sån är sommaren. Man vill dit och göra det och sånt.

Nej det får räcka för mig!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback